wystawy zbiorowe
ważniejsze wytłuszczone
 

 


1973
VI Ogólnopolska Wystawa Pokonkursowa im. F. Bartoszka, Warszawa
Ogólnopolska Wystawa Młodej Grafiki, BWA, Poznań 
VI Ogólnopolska Wystawa Grafiki, CBWA Zachęta, Warszawa
II Spotkania Młodych Twórców, BWA, Poznań
 
1974
Wystawa Grafiki Środowiska Poznańskiego, Płowdiw
Ogólnopolska Wystawa Młodego Malarstwa Rzeźby i Grafiki, BWA, Sopot
Plastyka. Poznańskie Prezentacje, BWA, Wrocław
 
1975
VII Ogólnopolska Wystawa Grafiki Galeria Zachęta, Warszawa   
Plastyka poznańska – Aktualne tendencje, CBWA Zachęta, Warszawa
VII Bienal de Ibiza – Ibizagrafic, Museo de Arte Contemporaneo de Ibiza, Ibiza
Wystawa Grafiki Środowiska Poznańskiego, Bolonia
Iskusstwo Narodu, Moskwa
 
1976
Wystawa Malarstwa Środowiska Poznańskiego, Göttingen
VIII Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, BWA – Zamek Książąt Pomorskich, Szczecin
Ogólnopolska Wystawa Młodej Sztuki, BWA Sopot
 
1977
Ogólnopolskie Prezentacje Młodych C.D.N. – Galeria pod Wiaduktem Mostu Poniatowskiego, Warszawa
Złote Grono, BWA, Muzeum Okręgowe, Zielona Góra
3 Wiener Graphikbiennale, Wiener Secession, Wien
Neue Galerie der Stadt Linz Wolfgang Gurlit, Linz
 
1978
VIII Bienal de Ibiza – Ibizagrafic ‘78, Museo de Arte Contemporaneo de Ibiza, Ibiza
VIII Ogólnopolska Wystawa Grafiki, CBWA Zachęta, Warszawa
Prezentacje – Granice, Galeria AUT Gdańsk
Biennale Młodych, BWA, Sopot
IX Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, BWA - Zamek Książąt Pomorskich, Szczecin
I Międzynarodowe Triennale Rysunku, Muzeum Architektury, Wrocław  
    
<<<  
 
 
1979
Czas, Galeria Studio, Warszawa
Czas zatrzymany, BWA, Poznań; BWA, Łódź
Art 10’79. Die Internationale Kunstmesse, Schweizer Mustermesse, Basel
Porównania Logika i Zmysły, BWA, Sopot
VI The Bradford Biennale, Cartwright Hall, Bradford
Wystawa Młodej Polskiej Grafiki, Kijów
35 lat malarstwa w Polsce Ludowej, Muzeum Narodowe, Poznań; CBWA Zachęta, Warszawa
 
1980
Wystawa Grafiki Młodych, Instytut Sztuki, Sofia
IX Bienal de Ibiza – Ibizagrafic ‘80, Museo de Arte Contemporaneo de Ibiza
10 x grafika, Galeria ON, Poznań; BWA, Zielona Góra
Poznańscy laureaci nagród i konkursów ogólnopolskich, BWA „„„Arsenał”””, Poznań
VII Ogólnopolska Wystawa Grafiki, BWA, Łódź
Rysunki i komentarze. Wystawa polskiego rysunku współczesnego, Muzeum Okręgowe, Radom
Wystawa Pedagogów. 60 lat PWSSP, Muzeum Narodowe, Poznań
Graficy z Poznania, BWA, Sopot
Ogólnopolska Wystawa Malarstwa Młodych im. W. Cwenarskiego, BWA Galeria „Awangarda" Wrocław
X Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, BWA – Zamek Książąt Pomorskich
Sztuka Kobiet, Galeria ON, Poznań
Polnische Graphik Heute, Altgasse Gallery, Ludenscheid
6 x Grafika, BWA Warszawa
Xlle Festival International de la Peinture, Chateau Musee-Haut-de-Cagnes, Cagnes-sur-Mer
VII Międzynarodowe Biennale Grafiki, Kraków
„Nie znajdziemy w nim (w nurcie inspirowanym ekspresjonizmem przyp. red.) też bez reszty tak różnej od wszystkich innych, obsesyjnie przekonywującej, monumentalnej i drapieżnej twórczości Izabelli Gustowskiej.” [Maciej Gutowski: Biennale Indywidualności, “Kultura” 7 VI 1981, s.12]
Intergrafia, BWA, Katowice
Współczesna Grafika Polska, Kraków
L'art des jeunes. Dessins, gravures, Institut Polonais, Paris  
 
<<<    
1981
Salon Zimowy, BWA Radom
II Międzynarodowe Triennale Rysunku, Muzeum Architektury, Wrocław
Wystawa Młodej Polskiej Grafiki, Sofia
Polskie malarstwo współczesne ze zbiorów Muzeum Narodowego w Poznaniu, BWA, Jelenia Góra
Wystawa Grafiki Poznańskiej, Liege
IX Ogólnopolska Wystawa Grafiki. Emocja - racja - fakt, CBWA Zachęta, Warszawa
Rysunek i opis. Wystawa polskiego rysunku współczesnego, Muzeum Okręgowe, Radom (następnie 1982: Galeria ZPAP „Pryzmat", Kraków; SBWA, Galeria MDM, Warszawa; Galeria Sztuki BWA – Zamek Książąt Pomorskich, Szczecin)
Brzozowski – przyjaciele – uczniowie, BWA, Poznań
 
1982
VII The Bradford Biennale, Cartwright Hall, Bradford
9 Internationale Triennale für farbige Originalgraphik, Holdenschulhaus, Grenchen
 
1983
15 Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubljana
Desenhof de dez artistas poloneses, Museu de arte Contemporanea da Universidade de Sao Paulo, Sao Paulo
17a Bienal Internacional de Sao Paulo, Pavilhao eng. Armando de Arrudapereira, Sao Paulo
“And how many of these thousands of works were the least bit interesting for a sophisticated visitor? Perhaps ten, even five. Plus a few intriguing works which escape definition in the current cul­tural climate (I'm thinking of works by Polish artists like Isabella Gustowska).” [The Sao Paulo Biennial, “Flash Art”, March 1984, No 116, s.72]
IX Międzynarodowe Biennale Grafiki, Kanagawa
 
1984
Banlieue – Pologne, Bruksela
XI Bienal de Ibiza – Ibizagrafic ‘84, Museo de Arte Contemporaneo de Ibiza
VIII The Bradford Biennale, Cartwright Hall, Bradford
Drawing Activity, Santa Cruz
X Międzynarodowe Biennale Grafiki, Kraków
Międzynarodowa Wystawa Grafiki Intergrafia '84, w ramach 10 Międzynarodowego Biennale Grafiki w Krakowie, BWA, Katowice
16e Festival Internacional de la Peinture, Chateau – Musee-Haut-de-Cagnes, Cagnes-sur-Mer
5e Biennale Internationale de Gravure, Chateau de 1'Hermitage, Conde-sur-Escaut, Francja; Bon-Secour, Belgia
 
<<<    
1985
16 Festival International de la Peinture, Chateau-Musee-Haut-de-Cagnes, Cagnes-sur-Mer
IX The Bradford Biennale, Cartwright Hall, Bradford
“I begin with Izabella Gustowska’s overlifesize mixed-media nudes, Les Traits Relatifs de la Ressemblances XXIV. Mainly photoscreenprint, which on this scale gives it a billboard posterbook, the work shows one «live» figure, felt marker in hand, about to complete drawing a thick black line round a shadowy alter ego who faces her with dimly staring eyes. The mixture of soft shadows, plumy reds and green is just right for this memorable image which hails from Poland. It sightly won the Birgit Skiold Memorial Prize, and Gustowska was happily and coincidentally in Bradford to collect it.” [CIare Henry: The 1984 Bradford Biennale Assessed, "Print News", vol. 7, nr 1, Jan-Feb 1985, s. 8]
16 Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubljana
World Print Competition, Poland in Perspective, Museum of Modern Art, San Francisco
4 Biennale der europaischen Grafik, Baden Baden
Kunstlerinnen aus Polen, Oldenburger Kunstverein, Oldenburg
Petit formats de papier, Cul-des-Sartrs (Couvin)
Kunst mit Eigen-Sinn. Aktuelle Kunst von Frauen, Museum Moderner Kunst, Wien
(m.in. Barbara Bloom, Miriam Cahn, Sophie Calle, Helen Chadwick, Valie Export, Isa Genzken, Susan Hiller, Jenny Holzer, Leiko Ikemura, Magdalena Jetelowa, Barbara Kruger, Maria Lassnig, Ulrike Rosenbach, Cindy Sherman, Nancy Spero, Adriena Šimotova, Eva Maria Schön, Rosemarie Trockel)
Gravures grands formats, Musee d'Art Moderne, Liege; następnie 1986: Centre d'Art Contemporain, Bruxelles; Maison de la Culture, Namur
(Pierre Alechinsky, Pol Bury, Eduardo Chillida, Sam Francis, Izabella Gustowska, Takesada Matsutani, Joan Miró, Reinhoud, Antoni Tapiés, Wallase Ting, Vladimir Velickovic)
2 Ogólnopolska wystawa Kolor w grafice, Galeria Sztuki Współczesnej BWA, Toruń
 
1986
XI Międzynarodowe Biennale Grafiki, Kraków
„Autobiograficzna twórczość artystki mieści się w nurcie poszukiwań analitycznych, tendencji uchodzącej za najbardziej hermetyczną w sztuce  lat ostatnich. [...] Wiarygodność i wszelkie jej zafałszowania, jakie niesie ze sobą fotografia to też nurt problemów ją nurtujących.” [Maria Husakowska, Biennale po raz jedenasty, „Magazyn Kulturalny" Kraków 1986, nr 2]
The Sixth Triennale - India, The Lalit Kala Akademy, New Delhi
Współczesna Grafika Polska ze zbiorów Muzeum Okręgowego im. L. Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, Muzeum Okręgowe, Lublin
8 Norske Internasjonale Triennale Fredrikstad, Fredrikstad Bibliotek, Fredrikstad  
 
<<<
1987
17 Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubljana
Sowriemiennoje Izobrazitielnoje Iskusstwo Polszy, Centralnyj Wystawocznyj Zał, Moskwa
II Biennale Sztuki Nowej, BWA, Zielona Góra
Polska sztuka współczesna w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Narodowe, Warszawa
„Ze średniego pokolenia - wymieni­łabym przede wszystkim dwie wielkie artystki: Izabellę Gustowską i Krysty­nę Piotrowską. Gustowska, ekspresyj­na, przekraczająca wszelkie bariery techniczne, potrafi zawrzeć w swoich pracach ogromne napięcie, jakiś żar, który przekazuje też widzowi, nie pozwalając mu na obojętność. Piotrowska – to dyscyplina, rozbijanie i porządkowanie, ogromna świadomość ujmująca w karby podszepty instynktu. Gustowska zajmuje się ciałem, a Piotrowską – twarzą. Przede wszystkim własną. Gustowska czuje, Pio­trowska – wie. Tak naprawdę, obie wszystko o grafice wiedzą, bo przecież Izabella Gustowską jest profesorem w poznańskiej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych: Piotrowską wyjechała zaś przed laty do Szwecji, ale wciąż funkcjonuje w naszej grafice. Ten znakomity duet pań jest też pięknym przykładem przyjaźni, i w życiu i w sztuce.” [Elżbieta Dzikowska, Kobiety i grafika, Galeria bez granic]
Graphica Atlantica, Kjarvalsstadir Reykjavik Ysland, Reykjavik
19a Bienal Internacional de Sao Paulo, Sao Paolo
Polnische Malerei 1945 –1986, Museum Wiesbaden, Wiesbaden
Expressiv. Mitteleuropaische Kunst seit 1960, Museum Moderner Kunst, Wien
Contemporary Art from Central Europe, Rackham Gallery
”Some of the woman were especially pleased by the soft photo-sculpture of two women by Izabella Gustowska. They thought it was «cool» feminist statemant. I recall that in Gustowska’s poetry Judith, Salome and Marylin Monroe are mentioned and that is «cool», too.” [Victor H.Miesel: Contemporary Central European Culture, “A Yearbook of Central European Culture" 1988 nr 7]
 
1988
IV Międzynarodowe Triennale Rysunku, Muzeum Architektury, Wrocław
Międzynarodowe Seminarium Sztuki, Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
Art at the Edge. Contemporary Art from Poland, Museum of Modern Art, Oxford (Magdalena Abakanowicz, Jerzy Bereś, Edward Dwurnik, Izabella Gustowska, Jerzy Nowosielski, Leon Tarasewicz),
“Izabella Gustowska's work occupied the small connecting gallery on the first floor. Given its own space (and this cramped, rather claustrophobic setting suited its bare­ly contained hysteria), Gustowska's work made a more powerful impact than when shown with that of other artists in the Polish pavilion at this year's Biennale. Her padded, shaped canvases,  half-sculpture, half-painting, based on the theme of the twin (or doppelganger), have the over-heightened intensity of Witkiewicz’s expressionist portraits of the 20s.” [Paul Overy, Polish Art at Oxford, "Art Monthly" XI 1988 nr
121, s.19-20]
Wystawa sztuki z Europy Wschodniej, Michigan
XLIII Esposizione Internazionale d'Arte. La Biennale di Venezia, Venezia
„Komisarz polskiej wystawy, Jerzy Madeyski zaprosił do udziału w Biennale troje twórców, a zarazem profesorów uczelni plastycznych Poznania, Gdańska i Krakowa: Izabellę Gustowską, Władysława Jackiewicza i Antoniego Porczaka. Szczególnie żywo odbierane były tu pełne dramatyzmu prace Izabelli Gustowskiej z cyklu Względne Cechy Podobieństwa. Jej szyte i watowane wizerunki-nagrobki kobiety miały w sobie dużo ekspresji i filozoficznej zadumy nad życiem.” [Olgierd Błażewicz: Podglądanie Złotego Lwa, „Głos Wielkopolski” 1988]
Expressiv. Central European Art since 1960, Hirshhorn – Museum and Sculpture Garden, Washington D.C.
Polska fotografia intermedialna, BWA „Arsenał”, Galeria Wielka 19, Galeria ON, Poznań
Geometria i metafora. Wystawa ze zbiorów Muzeum Okręgowego w Chełmie, Galeria Budapest, Budapest
Gravure polonaise contemporaine, Galerie du CIub 44, La Chaux-de-Fonds
5 Internacjonalni Bienalni Festival Portreta. Crtež i grafika '88, Galerija Jugoslovensko Portreta, Tuzla
Polish Modern Art, Lalit Kala Galleries, New Delhi; Regional Center, Madras
Wczoraj i dziś. Ogólnopolska wystawa pokoleniowa, BWA, Sopot
Polish perceptions. Ten contemporary photographers 1977 -1988, Collins Gallery, Glasgow
XII Międzynarodowe Biennale Grafiki, Kraków  
 
<<<  
 
1989
Eastern European Art Since 1960, Akron Art Museum, Akron
“Much of Gustowska’s work explores Western culture’s attitute to women, it has bee called «a kind of feminine theatre» … She … has created for herself the idea of a «substitute twin of her own choice», a shadow sister or alter ego.” [Elisabeth Kidd, kurator wystawy, cyt. za Eastern European Art Since 1960: Czechoslovakia, Hungary, Poland and Yugoslavia, “Dialogue” Jan-Feb 1989, s. 34]
18 Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubljana
“Several works were memorable, but uncategorizable. In an unusually unimpressive Polish section, the nearly life-size photographic nude by Izabella Gustowska, who has represented her country in recent Venice and Sao Paulo biennials as well as every print biennial, stands (actually reclines) alone.” [Leslie Luebbers, Ljubljana: 1989, “The Print Collector’s Newsletter” September – October 1989, nr 4, s. 131 – 132]
The 7th Seoul International Print Biennale, Seoul Gallerie Pres Center, Seoul
Lochy Manhattanu, Garaże - ul. Piotrkowska 182, Łódź
Sztuka jako gest prywatny, BWA, Koszalin
Art at the Edge. Contemporary Art from Poland, Ikon Gallery, Birmingham
13 Biennale der Ostseelander, Norwegens und Islands, Kunsthalle Rostock, Rostock
International Biennial of Graphic Art. Ljubijana in Japan, Kawasaki City Museum, Tokyo
Polska malirska tvorba '80, Polske Informacini a Kulturni Stredisko v Praze, Praha
„Izabellę Gustowską interesują odchylenia wynikłe z odmienności kształtu i jego obrysu [...] Akty kobiet opuszczają swe sylwetowe puzdra i badają ich zawartość, a więc swą własną egzystencję. Groteskowości oraz ironicznym komentarzom rysunkowym towarzyszy «rzeźbienie» obrazów. Akty są lekko wypchane, a następnie przyszyte brzegami do płótna. Owe igraszki Izabelli Gustowskiej są w istocie rzeczy wciąż potrzebnym przewartościowaniem pojęcia formy i treści, relatywizują podobieństwo i możliwość identyfikacji, są wyrazem sceptycyzmu autorki wobec tzw. praw wiecznych.” [Michael Trestik, Polsky «strĕdni vek», “Tvorba” 8 (33) 1989]
L'Europe des Graveurs, Bibliotheque Municipale de Grenoble, Grenoble
9 Norske Internasjonale Grafikk Triennale Fredrikstad, Fredrikstad Bibliotek, Fredrikstad
Transgresje. Pogranicza fotografii, BWA Galeria "Awangarda", Wrocław
 
1990
Sztuka na krawędzi. Współczesna sztuka polska ze zbiorów Muzeum Narodowego we Wrocławiu, Muzeum Narodowe, Wrocław
Część i całość, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
Manifestacja artystyczna, Miejsce w Łodzi, Hotel Sztuki, Pałac Poznańskiego, Hotel Sztuki, Łódź
Sen Izabelli Gustowskiej ... – to struktura zbudowana z elementów powiązanych ze sobą w system wzajemnych odbić nie mających końca, «luster», które w nieskończoność powielają pozory. Obraz uśpionej dziewczyny trzymającej pozytywkę, umieszczony pod szkłem na ścianie i odbijający się w nim film wyświetlany na monitorze ukazujący artystkę idącą przez pałacowe sale, jej twarz odbitą w lustrzanym blacie stołu, jej postać zwielokrotnioną przez odbicia w szybach okien, szaf i wahających się drzwi – wszystko to tworzyło atmosferę leniwego, sennego zacierania granic między tym co odbite, a tym co odbijające. I nie było już pewne czy dźwięki muzyki Beethovena dobiegały z głośnika monitora, czy namalowanej pozytywki, a w końcu – czy i my, stojący wśród tych odbić, i sama Izabella Gustowska będąca z nami – nie śniliśmy się właśnie komuś...” [Lucyna Skomska, Przekraczanie granic, maszynopis]
<<<    
 
1991
19 Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubijana
The International Prints Exhibition in Kanagawa'91, Kanagawa Prefectural Gallery, Kanagawa
Polish Prints from the Eighties, Consulate Generał of the Republic of Poland, New York
Międzynarodowe Triennale Grafiki, BWA, Kraków; AFA6, Nurnberg
Kolor w grafice. 4 Ogólnopolska wystawa grafiki, Galeria Sztuki Współczesnej BWA, Toruń
Nachbarn. Originalgraphik aus der CSFR, Polen und Deutschland, Kunsmarkt, Nurnberg
Artystki polskie, Muzeum Narodowe, Warszawa
Nowe przestrzenie fotografii, Muzeum Architektury, Wrocław
Intergrafia '91, Międzynarodowa Wystawa Grafiki, Salon Wystawowy BWA, Katowice, (następnie 1992: Centre de la Gravure et l'image imprimee, La Louviere)
IV Biennale Sztuki Nowej, BWA, Zielona Góra
Czarno-białe i w kolorze, Muzeum Okręgowe, Bydgoszcz
Voices of Freedom: Polish Women Artists and the Avant-Garde 1880 -1990, The National Museum of Women in the Arts, Washington D.C.
 
1992
V Międzynarodowe Triennale Rysunku, Muzeum Architektury, Wrocław
10 lat później. Wystawa polskiego rysunku współczesnego, Muzeum Okręgowe, Radom; BWA, Kraków; BWA, Częstochowa; 1993: Państwowa Galeria Sztuki BWA Łódź
Space in Picture - Picture in Space. Lumo '92, Alvar Aalto, Museo, Jyvaskyla
(Klaus Elle, Michael Gibbs, Izabella Gustowska, Yuri Nagawara, Alan Rath, Doug & Mike Starn, Johanna Vuoksenma, John Baldessari)
Trwanie i obecność. Związek Polskich Artystów Plastyków, Galeria BWA, Poznań
10 Norske Internasjonale Grafikk Triennale Fredrikstad, Fredrikstad Bibliotek, Fredrikstad
 
1993
20 Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubljana
Międzynarodowe Triennale Grafiki, Muzeum Sztuki, Nakayama
Prezentacja 9 artystów polskich, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
My - dzisiaj, BWA „Arsenał”, Poznań; Ośrodek Propagandy Sztuki, Łódź
Skjulte Dimensioner. Polsk Samtidsfotografi, Museet for Fotokunst, Brandts Klaedefabrik, Odense; Kopenhagen
Żywioły, Państwowa Galeria Sztuki BWA, Łódź, Galeria Dom Artysty Plastyka, Warszawa
Inner Spaces, Galeria „U Jezuitów", Poznań
Labirynt, Galeria G. l., Zielona Góra
   
<<<    
 
1994
Współczesna grafika polska, Muzeum Okręgowe, Bydgoszcz
Biblia we współczesnym malarstwie polskim. Przeżycia - inspiracje - ślady, Pałac Opatów, Gdańsk
Obecność III, Galeria BWA, Poznań
Hautevolee. Malerei, sculptur, fotografie, video, instalation, Galeria Rahnitzgasse, Dresden
(Izabella Gustowska, Klaudia Schifferle, Maria Pinińska-Bereś, Valie Export, Eva Marie Schön, Leiko Ikemura, Natalia L.L.)
2 Triennale Grafiki Polskiej, Galeria Miejska, Katowice; Galeria Centrum Kongresowego, Clermont-Ferrand; Musee des Beaux-Arts, Le Locie; Muzeum Xylon, Schwetzingen; Kunstverein zu Frechen E. V., Staatsall, Frechen
Wideo-przestrzenie, Państwowa Galeria Sztuki, Sopot
Wideo, instalacja, performance. Sztuka wideo w Polsce, Muzeum Sztuki, Rezydencja „Książęcy Młyn", Łódź; Muzeum Narodowe, Poznań
OIKOS - Dom, Muzeum Okręgowe, Bydgoszcz
1 Międzynarodowe Triennale Grafiki. Kolor w grafice, Państwowa Galeria Sztuki, „Wozownia", Toruń
Drobne Narracje, Galeria Miejska „Arsenał”, Poznań
Trace of Me. Month of Photography, Bratysława
Międzynarodowe Triennale Grafiki '94, Kraków, Pałac Sztuki, BWA, Kraków
Intergrafia '94 – World Award Winner Gallery, BWA, Katowice; Kultur Centrum Ronneby, Ronneby; Statna Galeria, Bańska Bystrzyca
 
1995
Graphic Constellation '95, Cultural City Network, Graz
Triennale Grafiki '94 w Norymberdze, Consumenta '95, Nürnberg
Grafik aus Poznań, Museum Junge Kunst, Frankfurt an der Oder
Lab 5 - Międzynarodowa wystawa filmu, wideo i sztuki komputerowej, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Warszawa
Endless / Endlos 1945 -1995, Galeria Łaźnia, Gdańsk
Artyści polscy na festiwalach międzynarodowych, Muzeum Narodowe, Wrocław
8 Międzynarodowe Triennale Tkaniny, Centralne Muzeum Włókiennictwa, Łódź
Mednarodni Grafični Bienale, Moderna Galerija, Ljubijana
Inner Spaces III, Galeria ON, Poznań
Unter einen dach. Polnische Galerien zu Gast im Podewil, Podewil, Berlin
Wystawa Sztuki Współczesnej dla Szanownej Publiczności, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
Krąg fotografii, Galeria Miejska „Arsenał”, Poznań
Nowa Grafika Polska, Galeria Prowincjonalna, Słubice; Galeria Gallus, Frankfurt an der Oder; BWA, Gorzów WIkp.
Polnische Meister Zeichnungen, Galeria im Pferdestall
Historia Rysunku, Muzeum Sztuki Współczesnej, Radom  
 
<<<    

1996
Artyści polscy dla Muzeum w Vukovarze, Galeria Zachęta, Warszawa
Polska tkanina współczesna, Centralne Muzeum Włókiennictwa, Łódź
9 Video – Fest (Transmedia Mediopolis eV), Podewil, Berlin
Video Mentale, Foro Artistico, Eisfabrik, Hannover
(Izabella Gustowska, Zbigniew Libera, Józef Robakowski, Sławomir Sobczak, Jacek Staniszewski, Piotr Wyrzykowski)
Polska Sztuka Współczesna, Muzeum Sztuki Współczesnej, Sonje Kyongju, Kwangju, Korea Płd.
(Magdalena Abakanowicz, Mirosław Bałka, Marek Chlanda, Tomasz Ciecierski, Marta Deskur, Izabella Gustowska, Edward Krasiński, Mariusz Kruk, Zofia Kulik, Roman Opałka, Józef Robakowski, Leon Tarasewicz, Krzysztof Wodiczko)
Inner Spaces, Galeria Arsenał, Białystok; Galeria Miejska „Arsenał”, Poznań
Grafika poza formatem, Galeria Miejska „Arsenał”; Poznań; Galeria Kubus, Hannover
Kobieta o Kobiecie, Galeria Bielska, BWA Bielsko Biała
Spotkanie, BWA, Leszno
Fotografia, wehikuł sztuki i tworzywo sztuki, Bunkier Sztuki, Kraków
(Jan Berdyszak, Jan Bujnowski, Paweł Chawiński, Hannah Collins, Daniel Fischer, Krescenty Grzegorz Maria Głazik, Paweł Górecki, Izabella Gustowska,Jarosław Kozłowski, Konrad Kuzyszyn, Richard Long, Antoni Mikołajczyk, Ursula Molitor, Wojciech Prażmowski, Zygmunt Rytka, Łukasz Skąpski, Mikołaj Smoczyński, Artur Taj, Boaz Tal)
„...powstała nie zatłoczona wyważona, czytelna ekspozycja, w której generalnie przeplatają się dwa sposoby «użycia» fotografii. Pierwszy – traktowany jako medium, które twórca wystawy nazywa «wehikułem sztuki» i «środkiem transportu». Drugi – materia, tworzywo, czyli jeden ze składników dzieła sztuki. Do pierwszej kategorii można by zaliczyć fotografie takich artystów jak Richard Long [...]. W drugiej umieściłabym obiekty i instalacje m.in.: Pawła Chawińskiego, Daniela Fishera, izabelli Gustowskiej, Wojciecha Prażmowskiego czy Konrada Kuzyszyna.” [Katarzyna Bik, Fotografia jako medium, „Gazeta w Krakowie” nr 280, 2.12.1996]
Rekomendacje 2, Galeria Miejska „Arsenał” Poznań
 
1997
Oktagon + 1, Muzeum Sztuki, Bytom / Bunkier Sztuki, Kraków
(Andrzej Bednarczyk, Jan Berdyszak, Mario Benedetti, Izabella Gustowska, Akira Komoto, Yasuko Kotani, Yuri Nagawara, Deena Des Rioux, Zbigniew Sałaj)
V wieków Grafiki Polskiej, Muzeum Narodowe, Warszawa
Międzynarodowe Triennale Grafiki, Kraków
Kolekcja, Galeria Wyspa, Gdańsk
Inner Spaces, Galeria Miejska „Arsenał”, Poznań
(Roger Bourke/Daniela Faggio, Izabella Gustowska, Mirek Kaczmarek, Laurenz Theinert, Marek Wasilewski, Tomek Wendland)
EuroVisie European Media Culture, Galeria Montevideo, Amsterdam
(Zbigniew Kupisz, Izabella Gustowska, Simon Robertshaw, René Beekman)
Grafika Polska (6 autorów); Konstenshus, Luleå
Inner Spaces, Galerie IFA Sttutgart
Festiwal Sztuki, Kanagawa
   
<<<    

 
1998
Olgierd Nowak – XX lat później, Galeria Arsenał, Białystok
I Biennale Fotografii Polskiej, Galeria Miejska „Arsenał”, Poznań
Obecność Fotografii, Muzeum Sztuki Współczesnej, Radom
Dotyk - Inner Spaces Multimedia, Muzeum Narodowe, Poznań
„Są jeszcze dwie prace silnie akcentujące rytmikę dźwięku. [...] Druga z nich to realizacja Izabelli Gustowskiej, zdecydowanie najbardziej przemyślana i chciałoby się powiedzieć dojrzała spośród wszystkich prac w Muzeum. Zatytułowana «Powtórzenia» skonstruowana jest z wielu elementów: duży obraz wideo pokazuje metronom, którego ramię wychyla się w kilku oddzielnych sekwencjach, powoli, potem szybciej, bardzo szybko i znów wolno. Identyczny obrazek jest obecny w małym monitorku, zamkniętym o szklanym pryzmacie. Ten z kolei umieszczono w centrum drewnianej konstrukcji przypominającej równoważnię, na której krańcach zamontowane są wyobrażenia dłoni, prawa z rozwartymi palcami «dzierży» niewielki monitorek z obrazem biało-czarnego kota. Na monitorku przymocowanym do lewej, ściśniętej dłoni wyświetla się identyczny kadr z kotem tyle, że w negatywie. I właśnie w tę stronę nieznacznie, lecz zauważalnie pochyla się ramię wagi. Całość dopowiada cytat z Lewisa Carolla, głoszący, że «wina leży całkowicie po stronie czarnego kociaka. Przekaz realizacji Gustowskiej widz może odczytać jako inteligentnie zaaranżowaną, wiecznie aktualną przypowieść, nie pozostaje więc – jak to  się dzieje w przypadku innych prac wystawy Dotyk – bezradny.” [Gerard Radecki, Przestrzenie magiczne, „Gazeta Wyborcza” 29-30 VIII 1998]
Kolekcja Sztuki Galerii Prowincjonalnej, Galeria Prowincjonalna, Słubice
Fragment Kolekcji 3, Galeria Sztuki Współczesnej Zachęta, Warszawa
„Wielu spomiędzy już tu przywoływanych artystów, a jeszcze także: Stanisław Dróżdż, Izabella Gustowska, Józef Robakowski, Antoni Mikołajczyk, Grzegorz Sztwiertnia, Andrzej Dłużniewski, Piotr Jaros, Teresa Murak, Piotr Lutyński, Artur Żmijewski czy Robert Maciejuk – by oskarżać artystów o wyrazistej postawie w sztuce aktualnej, dokonuje na drodze działań przestrzennych, malarskich czy multimedialnych, przekładu swoich doznań, wyobrażeń i konceptów, co owocuje budowaniem znaczących relacji pomiędzy wypowiedzią artysty, a miejscami jej uobecnienia. Istnieją na scenie artystycznej w Polsce miejsca sztuki, które dowodzą zdolności reagowania na impulsy płynące z samej sfery tworzenia, które współuczestniczą w zadomowieniu się realizacji artysty w przestrzeniach owych miejsc. Kilka z nich działa od dziesięcioleci, odnawiając częściowo swoją wcześniejszą tożsamość w efekcie partnerstwa wobec sztuki aktualnej.” [Jaromir Jedliński, Czas i pamięć, Magazyn Kulturalny Tygodnika Powszechnego “Kontrapunkt” 1998 nr 4/5 (22/23)]
Tangens. 11th Tallin Print Triennial, Tallinn Art Hal, Tallinn
(Juri Albert, Zhang Dali, Grupp Aes, Izabella Gustowska, Teemu Mäki, Nicola Radič, Mart Viljus)
Inner Spaces. Videokunst aus Polen, IFA Galerie, Bonn
Videonale 8 - Internationales Videas und Medienkunstfestival, Bonn
Między gestem a dyskursem, Galeria Prowincjonalna, Słubice; Instytut Kultury Polskiej, Berlin
Baroque style and present, Słowacka Narodowa Galeria, Bratysława
Fotografia i Przestrzeń, Galeria FF Łódź; Galeria BWA Jelenia Góra
„Przestrzenne usytuowanie elementów instalacji – przedmiotów, obrazów, niekiedy dźwięków – buduje «narrację» dzieła, ale również stwarza «przestrzeń psychologiczną» umożliwiającą dialog między obrazowymi reprezentacjami postaci występujących w dziele. Widz staje się jedynie świadkiem tego intymnego dyskursu. Odbiorca może wniknąć w realna przestrzeń instalacji, ale wspomniana wyżej, ta druga, metaforyczna przestrzeń psychologiczna jest niedostępna, zamknięta dla niego, mimo otwartości fizycznej pierwszej z nich.” [Lech Lechowicz, Przestrzeń w fotografii – fotografia w przestrzeni, w: Fotografia i przestrzeń, kat. wystawy Galeria FF, Łódź 1999 s.11]
Artyści – Muzeum Narodowemu we Wrocławiu w pięćdziesięciolecie działalności, Muzeum Narodowe, Wrocław
(Magdalena Abakanowicz, Tomasz Ciecierski, Jan Dobkowski, Edward Dwurnik, Stanisław Fijałkowski, Zbigniew Gostomski, Izabella Gustowska, Józef Hałas, Adam Klimczak-Dobrzeniecki, Jan Lebenstein, Natalia L.L., Eugeniusz Get-Stankiewicz, Jozef Szajna, Alina Szapocznikow, Jan Tarasin)
 
1999
Mediacje, Centrum Sztuki Współczesnej Inner Spaces Multimedia, Poznań
Toyama Now 99. The seventh International Contemporary Art Exhibition, The Museum of Modern Art, Toyama
(Izabela Gustowska, Marek Kijewski, Grzegorz Klaman, Piotr Kurka, Konrad Kuzyszyn, Małgorzata Niedzielko, Leon Tarasewicz, W.Wojciechowski, Yuri Akatsuka, Kaoru Hirabayashi, Hajima Imamura, Kazuo Kadonaga, Tatsuo Kawaguchi, Kenji Kobayashi, Hotaro Koyama)
Without the wall, Eastern Europe after the Berlin Wall. Photographs and video art, Marble Palace State Russian Museum, St. Petersburg
Polish Graphic Art In Japan, Sakaide Civic Art Museum, Sakaide
Kontrapunkt. V Forum Lutosławskiego, Galeria Otwarta, Filharmonia Narodowa, Warszawa
Grafika wobec wartości, Muzeum Archidiecezjalne, Kraków
Wystawa Instytutu Sztuki i Kultury, Muzeum Okręgowe, Zielona Góra
Sztuka dwóch czasów, Muzeum Narodowe w Gdańsku – Oddział Sztuki Współczesnej, Pałac Opatów, Oliwa
The Liija Polish Graphic Art Collection, Mariefeld
Sąd ostateczny (w podróży), Galeria Studio Warszawa  
 
<<<  
 

2000
Kolekcja, Galeria ON, Poznań
IZOTOP 2000, Centrum Sztuki Galeria EL, Elbląg
Balance 2000 – Internationales Kunstprojekt in Stadtraum Hannover, Kunsthalle, Hannover
Konstrukcja w Procesie VII, Muzeum Okręgowe, Bydgoszcz
Sztuka Polska XX wieku, Muzeum Narodowe, Wrocław
La Dolce Vita, Centrum Sztuki Współczesnej, Inner Spaces, Poznań
Forum Galerii i innych miejsc w Polsce, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia, Gdańsk
Quadrat, Galeria Bielska BWA, Bielsko Biała, Galeria Languv Dum-Frydek, Mistek /Czechy, Kysucka Galeria, Cadca /Słowacja,  JNK- Szolnok Megyei Muzeumok Igazgatosaga, Szolnok /Węgry
„W dzień zaćmienia” to eliptyczna kołysząca się forma, po bokach  której na małych monitorach drgają dwa słońca w zaćmieniu, a może dwie filiżanki pełne herbaty filmowane z góry? Ten trop podpowiada obraz rzutowany z videoprojektora na środkową formę, w której jak na zaczarowanym stoliku przesuwają się dwie filiżanki i dzbanek- wszystko w zjawiskowym, czerwonym świetle”/Agata Smalcerz/
P. Czadankiewicz, I Gustowska, L. Lewandowski. Natalia LL  R. Otręba. A. Płotnicka, Galeria Środowisk Twórczych, Bielskie Centrum Kultury, Bielsko Biała, Galeria Centrum, Górnośląskie Centrum Kultury, Katowice (2001)
„Izabella Gustowska podobnie jak Natalia LL tworzy fotoobiekty i videorealizacje pełne symbolicznych odniesień, filozoficznych przemyśleń na temat czasu, przemijania, pamięci i bezczasowej struktury trwania. Ostatnie jej realizacje takie jak „ Szeptem”... czy „Trwając „, to złożone z wielu mniejszych i większych monitorów kompozycje ukazujące wydobyte z konkretnych kontekstów gesty, słowa, zdania. Pozbawione ostrych konturów, nieczytelne, zamazane, a  może właśnie uwolnione z przymusu oznaczenia gesty rąk towarzyszące mowie, podobnie jak  „Szeptem” gesty,  ust mówiące coś nieomal bezgłośnie. Kobiety z ekranu usiłują skomunikować się z widzem, pozostając jednocześnie nieczytelne niejako z założenia. Balansowanie na granicy metafizycznego kontaktu z obiektem, pełniącym w tym przypadku funkcję reprezentacji przedstawionego przy jej pomocy Podmiotu, czyni z widza udziałowca rzeczywistości wirtualnej sztuki, a zarazem świadka intymnego rytuału rozmowy, w jaki wciąga nas po raz kolejny Izabella Gustowska”
(J. Ciesielska „ Pamięć obrazów i niepamięć treści”)
 
2001
Słubice - Poznań, Galeria Prowincjonalna, Słubice
Pamięć obrazów i niepamięć treści,  Galeria ŚT, Bielsko Biała / Galeria Sektor I, Katowice
VIA #7 Festival, Paryż (wideoperformance)
Hybrid Dwellings, Galeria Arsenał, Białystok
“Domy  hybrydy Gustowskiej koncentrują się na temacie energii I wymiany energetycznej pomiędzy zjawiskami kosmicznymi a ludzkimi działaniami i spostrzeżeniami. Hybrydowość wykracza poza produkcję kulturową wraz z jej ograniczeniami, aby stać się częścią szerszej relacji pomiędzy twórczymi zasobami ludzkości a ciągłą i coraz większą  tymczasowością- stając się w ten sposób nie celem, lecz środkiem do wzajemnego powiązania różnych czynników. Na poziomie języka formalnego Gustowska stosuje w swojej multimedialnej pracy rozmaite materiały i rozwiązania, , pozostając przede wszystkim pod wpływem rzeźby i filmu video. Posługuje się fragmentami obrazów i stop klatkami w przestrzeni odnoszącymi się do sekwencyjnej struktury języka filmu, lub wskazuje na subiektywne znaczenie światła dla onirycznej jakości kina.”
(Denise Carvalho, Domy hybrydy)
24 International biennial of graphic arts, Ljubliana`
Kondycja ludzka, Muzeum Narodowe, Wrocław
Krzątanina, Salon Sztuki Współczesnnej, BWA, Wrocław
4 x Kunst aus Polen, Muzeum Junge Kunst, Frankfurt n. Odrą
L'estampe polonaise 1990-2000 - Europalia, la Louviere
Międzynarodowa Kolekcja Sztuki Współczesnej, CSW Zamek Ujazdowski, Warszawa
 
2002
Biźniemu Swemu,  Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Kraków, Rzeszów
ArtEfakty, Galeria Kronika, Bytomskie Centrum Kultury, Bytom ,
Polacos - New Art. From Poland, Institut de cultura – Lacapella, Barcelona
Znaki Teraźniejszości, Galeria Vienna Art Center ,Wiedeń
Lux Europae 2002, Kopenhaga (realizacja indywidualna „ Life is a story”)
 
<<<
 
2003
Fascing Nature, CSW Inner Spaces, Poznań
Architecture of Gender - Contemporary Women’s Art. In Poland, Sculpture Center, New York
WRO - X Międzynarodowe Biennale Sztuki Mediów, Wrocław
Dzień dobry panie Courbet, Galeria ON, Poznań
Bliźniemu swemu, Galeria Zachęta (i inne galerie), Warszawa
Nowe dary dla Muzeum Sztuki Współczesnej (1998-2002), Radom
Międzynarodowe Triennale Grafiki , Bunkier Sztuki , Kraków
4 kolor w Grafice –International Print Triennale, Galeria Wozownia, Toruń
Kolekcja – Polska Sztuka Współczesna 1980-2000, Muzeum Okręgowe, Bydgoszcz
The Masters of  Graphic Arts - 7 International Biennial of Drawing and Graphic Arts,  Muzeum Keptrabs, Gyor
Trzydziestu Artystów na Trzydziestolecie, Galeria „Pod Lipami”, Poznań
Return Nature – Pastoral, Shengua Arts Center, Nanjing / Chiny
Pies w Sztuce Polskiej, Galeria Arsenał, Białystok
ONeONi –XXV lat Galerii ON,  CSW Inner Spaces,  Poznań
Eurografik - European Culture Integration Bridge, Lavra Gallery, Kyiv –Ukraine
 
2004
Vidéoformes. XIXe manifestation internationale d’art vidéo et de nouveaux médias, Centre d’art contemporain de Roubaix, Clermont-Ferrand
Saison vidéo 2004, Lille
Nova Polska
- une saison Polonaise en France, Clermont Ferrand
Internationale Grafik- Triennale Krakau in Oldenburg,
Oldenburg
Kolekcja II, Pedagodzy ASP,
ASP-Poznań
"LUMO 2004" 6th international Photography Triennial-
Jyväskylä Art Museum, Galleria Harmonia, Jyväskyä
/Holvi and Suoja, Gallery Harmonia /Jyvaskyla- Finland
Poznań Art Now,
Patio Art Gallery, Łódż
Palimpsest Museum, City Museum, Poznanskis Palace, Łódż 
Art Poznań 2004. Targi sztuki, Stary Browar, Poznań (współkurator) 
 
<<<
 
2005 
Gravure contemporaine, Galerie du Cloître, Rennes/ Francja
Art Poznań 2005. Targi sztuki, Stary Browar, Poznań (kurator)
 XI Międzynarodowe Biennale Sztuki Mediów, Wrocław
Impact 2005, Centrum Kultury Zamek, Poznań
Contact Context. Neue Kunst aus Deutschland und polnische Videokunst, Künstlerforum, Bonn
Kontakt – Kontekst, Galeria Miejska „Arsenał”, Galeria ON, IF Museum, Poznań,
Poznań Art Now II, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała
Two Asias, Two Europes, Duolun Museum of Modern Art, Szanghaj
Videoprzestrzenie ’05, BWA Awangarda, Wrocław
Ausstellung der Akademie der Künste Posen, Freiheit und Verantwortung, Universität der Künste Berlin, Quergalerie, Berlin
Wartości poznania, Galeria Szyperska, Poznań
Transgresje 2005, Centrum Kultury Zamek, Poznań
Ślady pamięci (Hommage à Tomasz Struk), Górnośląskie Centrum Kultury, Katowice
Ślady pamięci, Galeria Klimy Bocheńskiej, Fabryka Trzciny, Warszawa,
 
2006
Jeux interdits, Institut Polonais, Paryż
Miłość i demokracja, CSW Łaźnia, Gdańsk
5 Międzynarodowe Triennale Grafiki „Kolor w grafice”, Galeria Sztuki Wozownia, Toruń
www.zielonagrafika.pl, Instytut Sztuk Pięknych, Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra
Heroiny, BWA, Leszno
Początek kolekcji Warmińsko-Mazurskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych, Muzeum Warmii i Mazur, Olsztyn
 
<<<
 
2007
Obrazowania, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej Elektrownia, Radom
Funf Fotokunstler aus Polen, Grosse Kunstausstellung NRW-Dusseldorf
Międzynarodowe Triennale grafiki, Oldenburg
GK-Collection, Stary Browar, Poznań
Medium Post Mortem, La Chataigeneraie
Mamidło, Galeria Program
MONA Collection /ASIA - EUROPE mediations, Poznań
Wysoka Rozdzielczość, Zamek Reszl
Internationale Grafiktriennale, Kunstlerhaus, Wien
Ulica Próżna 2007, Warszawa
Hommage a Roland Topor, Pan Topor dziś nie przyjdzie, Rondo Sztuki, Katowice
ImperiumZmysłów, Stary Browar, Poznań
 
2008
Art must be beautiful, Stary Browar, Poznań
Trzecia odsłona, Muzeum Architektury, Wrocław
Medium... Post … Mortem, Galeria ST, Bielskie Centrum Kultury, Bielsko Biała i Galeria Sztuki Współczesnej BWA, Katowice
Noc Muzeów, projekcja Life is a story na fasadzie Muzeum Narodowego, Poznań
To nie jest wystawa  /dot. Konserwacji dzieł sztuki współczesnych artystów/ Zachęta, Warszawa
Sztuka Postkonsumpcyjna, Kolekcja Regionalna Zachęty Sztuki Współczesnej, Szczecin
I.Gustowska, M. Berdyszak / objekte, installationen, videos, Haus der Moderner Kunst, Staufen, Grunern
Mediations Biennale 2010, Voyage Sentimental, CK Zamek, Poznań  /kat.  pol, ang./
Berliner list 2008, Haus Cumberland, Berlin
 
2009
13 Międzynarodowe Biennale Mediów WRO (kurator Piotr Krajewski),  Wrocław / kat.pol,ang/
Kolekcja Regionalna Zachęty Sztuki Wspólczesnej, Szczecin 2007-08 / kat pol, ang/
Ukryta Dekada 85-95 Polska Sztuka Video (kurator P. Krajewski), Muzeum Narodowe, Wrocław / kat pol ,ang/
Uroki Władzy / o władzy rozproszonej, ideologii o widzeniu (Kurator Izabela Kowalczyk) Galeria Miejska Arsenał, Poznań / kat pol. ang/
Urban Legend - Festiwal Sztuki w Przestrzeni Publicznej, Poznań  / Izabella Gustowska - Love Stories, Park Sołacki, Poznań  /kat pol, ang/
Najprawdziwsze Historie Miłosne – alegorie miłości we współczesnej sztuce Polskiej (kurator Ryszard Ziarkiewicz), Muzeum Okręgowe, Bydgoszcz
Kolekcja Artoteki Grafiki (ze zbiorów Biblioteki Sztuki Uniwersytetu Zielonogórskiego), Zielona Góra
Kolekcja 2, Centrum Sztuki Wspólczesnej, Toruń
Difference Beyond Difference (kurator Agata Rogoś) Słodownia, Stary Browar, Poznań / kat pol, ang/
Woman Power,  Hanjeon Art Center, Seoul / kat. ang, kore/
Gender Check,  (Kurator Bojana Peiic) Rollenbilder In der Kunst Ostereuropas, MOMA, Wiedeń
Kilkanaście Koanów na / Nie / Istnienie (kurator Roman Lewandowski) Galeria Kameralna, BGSW, Słupsk
i Galeria Sztuki Wspólczesnej BWA - Katowice, 2010 kat / pol , ang/
 
<<<
 
2010
Gender Check płeć sprawdzam – kobiecość i męskość w sztuce Europy Wschodniej, Galeria Zachęta, Warszawa /kat ang, niem, pol/
Living Sculptures - Pracownia Działań Performatywnych i Multimedialnych, Słodownia Stary Browar, Poznań
The International Contemporary Art, Wiedeń (Galeria Piekary, Poznań)
ARS HOMO EROTICA, Muzeum Narodowe, Warszawa / kat. pol. ang./
Dotyk Człowieka, Ambasada Niemiec, Warszawa        
Oh no, not sex and death again, Państwowa Galeria Sztuki, Sopot
Będzie lepiej i coraz lepiej, Galeria Sztuki – BWA, Olsztyn
Art Show,  Galeria Słodownia, Stary Browar, Poznań
Wystawa na bilbordach w przestrzeni Warszawy, III Biennale Sztuki Mediów, ASP Warszawa /kat. pol, ang./
Mediacje – Przestrzeni,  Galeria Szara, Cieszyn
POZ - WRO – Roz-poznanie, Muzeum Architektury, Wrocław / kat.  pol, ang./
 
2011
Osiem Dni Tygodnia = Festiwal Sztuki Digital_ia 11, Galeria 13 Muz, Szczecin,
Trihler (Nowe Horyzonty), Galeria Szkła i Ceramiki, Wrocław
Kolekcja Sztuki Współczesnej, Muzeum Narodowe, Wrocław
 
<<<
 
2012